Autoritatea de reglementare pentru Radio și Televiziune din Beijing a declarat în primele ore ale zilei de vineri că a interzis BBC World Service de pe teritoriul chinez pentru ceea ce mass-media de stat a descris drept „încălcări grave ale conținutului”.

Interzicerea de către oficialii chinezi vine pe fondul unei dispute privind raportarea de către trustul media britanic a tratamentelor musulmanilor uiguri din Xinjang și urmează deciziei autorității de reglementare britanice a radiodifuziunii de a anula licența CGTN susținută de Beijing.

Agenția oficială de știri Xinhua a citat Administrația Națională pentru Radio și Televiziune spunând: „Deoarece canalul nu îndeplinește cerințele de difuzare în China, BBC World News nu are voie să își continue serviciul pe teritoriul chinez.

Într-o declarație trimisă prin e-mail, o purtătoare de cuvânt a BBC a spus: „Suntem dezamăgiți că autoritățile chineze au decis să ia acesta decizie”.

„BBC este cel mai de încredere emițător de știri internaționale din lume și raportează despre povești din întreaga lume în mod echitabil, imparțial și fără teamă sau favoare”.

BBC World News în limba engleză nu este inclus în majoritatea pachetelor de canale de televiziune din China, dar este disponibil în unele hoteluri și reședințe.

Urmăresțe-ne pe Google News sau Facebook
Alte articole

Navalnîi urma să fie eliberat într-un schimb de prizonieri în momentul în care a decedat, spune o activistă anticorupție din Rusia

Aleksei Navalnîi, liderul opoziției ruse, urma să fie eliberat în cadrul unui…

Taximetriștii protestează în Piața Constituției din București

Sute de taximetriști din București au ieșit astăzi în stradă, protestând în…

Soțul Dianei Șoșoacă a fost dat afară din partidul SOS România

Silvestru Șoșoacă, soțul controversatei senatoare Diana Șoșoacă, a fost exclus din partidul…

VIDEO. RA-APPS investește în secret 7 milioane de euro din bani publici în viitoarea locuință a lui Klaus Iohannis

Regia Protocolului de Stat a început în secret renovarea unui fost sediu…