Pepsi și Coca-Cola au anunțat marți că își suspendă vânzările de sucuri în Rusia, devenind cele mai recente mărci de consum occidentale de profil înalt care își reduc operațiunile în regiune în urma invaziei ruse în Ucraina.

“Inimile noastre sunt alături de oamenii care suportă efectele inconștiente ale acestor evenimente tragice din Ucraina”, a declarat Coca-Cola într-o scurtă declarație marți după-amiază. “Vom continua să monitorizăm și să evaluăm situația pe măsură ce circumstanțele evoluează”.

La fel ca McDonald’s, Coca-Cola a fost supusă în ultimele zile unor presiuni pentru a nu mai opera în Rusia. Cu toate acestea, piața reprezintă una dintre puținele regiuni din întreaga lume în care rivalul Pepsi are o prezență mai mare.

Mai devreme, marți, atât McDonald’s, cât și Starbucks au anunțat că restaurantele lor din Rusia se vor închide temporar. Dintre cele două companii de restaurante, McDonald’s are o prezență mai mare în această țară și primește un procent mai mare din veniturile sale globale din aceste vânzări. Starbucks a declarat, de asemenea, că toate activitățile sale comerciale din Rusia sunt suspendate, inclusiv expedierea produselor sale.

Urmărește-ne pe Google News sau Facebook