UPDATE: Comunicat Kaufland
“La Kaufland, tratăm cu maximă seriozitate orice problemă legată de calitatea produselor. Imediat ce am fost informați despre situația descrisă în articol, am efectuat verificări riguroase în magazinul din Constanța, situat pe B-dul 1 Decembrie 1918 nr. 21, și nu am identificat alte produse cu probleme similare.
Ne cerem scuze pentru acest incident neplăcut și vă asigurăm că sănătatea și siguranța clienților noștri rămân prioritare pentru noi. De asemenea, clientul s-a prezentat la Biroul de Informații fiindu-i restituita suma pentru produsul achiziționat.
Rămânem în continuare dedicați oferirii unor produse de calitate și ne străduim să asigurăm o experiență de cumpărare plăcută și sigură tuturor clienților noștri.”
Știrea inițială.
Un incident neplăcut a fost semnalat de un constănțean care a cumpărat brânză de la supermarketul Kaufland din zona Icil. Bărbatul a descoperit muște moarte în interiorul ambalajului, imediat ce a desfăcut produsul acasă.
Pozele furnizate de client, alături de bonul fiscal care atestă achiziția, ilustrează clar prezența insectelor în brânza ambalată, un detaliu care a șocat cumpărătorul.
„Am cumpărat brânza cu încredere, având în vedere reputația magazinului, dar când am deschis ambalajul și am văzut patru muște moarte, am fost extrem de dezamăgit. Am considerat că este necesar să fac public acest incident pentru ca alte persoane să nu treacă printr-o experiență similară.”, a declarat clientul.
În urma acestui eveniment nefericit, bărbatul a decis să depună o plângere oficială la ANPC.
“Am contactat Protecția Consumatorului imediat ce am descoperit problema. Consider că este datoria mea civică să atrag atenția asupra unor astfel de nereguli care pot pune în pericol sănătatea consumatorilor”, a adăugat clientul.