TikTok, platforma de socializare cunoscută pentru conținutul său video care creează dependență, a anunțat luni că va oferi postări bazate pe text, devenind astfel ultimul gigant tehnologic care oferă o alternativă la Twitter, care a fost redenumit X de către proprietarul Elon Musk.

Postările text de pe TikTok vor semăna cel mai mult cu funcțiile de la Instagram, care la începutul lunii iulie a lansat aplicația Threads, o alternativă la Twitter.

La fel ca Threads, deținut de Meta, TikTok beneficiază de dimensiunea sa, cu aproximativ 1,4 miliarde de utilizatori activi lunar, potrivit site-ului specializat Business of Apps.

Însă, spre deosebire de compania-mamă a Facebook, a ales să integreze noua sa funcție de doar text în aplicația sa, în loc să lanseze un produs separat, așa cum a făcut Meta cu Threads.

Versiunea TikTok va rămâne mai vizuală decât o postare pe Twitter sau Threads, utilizatorii putând adăuga un fundal colorat, muzică și autocolante la postare.

Compania deținută de chinezi a declarat că noul format va extinde “limitele creării de conținut pentru toată lumea pe TikTok” și va exploata “creativitatea” observată în comentarii și legende.

Pe lângă Threads, platforme mai mici precum Mastodon, Bluesky și Substack Notes au apărut ca potențiali rivali ai Twitter, dar niciuna nu l-a detronat până acum, în ciuda problemelor sale.

Musk a declarat săptămâna trecută că Twitter a pierdut aproximativ jumătate din veniturile sale din publicitate, lăsând o oportunitate pentru contestatari.

Urmărește-ne pe Google News sau Facebook