Super Bowl 2024 dintre Kansas City Chiefs și San Francisco 49ers a doborât recordurile de audiență, potrivit datelor Nielsen. Se estimează că 123,4 milioane de persoane din SUA au urmărit meciul, fiind cea mai urmărită emisiune de televiziune din istorie.

Acest lucru marchează o creștere considerabilă față de Super Bowl de anul trecut, care a atras aproximativ 115 milioane de telespectatori pentru meciul dintre Chiefs și Philadelphia Eagles. Datele Nielsen au arătat că peste 120 de milioane de persoane au urmărit victoria Chiefs în prelungiri doar pe CBS. O audiență suplimentară a venit din transmisiunile în limba spaniolă, din streamingul online și din vizionarea meciului în afara casei.

Observatorii din industrie remarcă faptul că audiența la Super Bowl a crescut în ultimii ani, după o scurtă scădere. Schimbarea metodelor de măsurare a permis, de asemenea, Nielsen să obțină o imagine mai completă a consumului total pe diferite platforme. Popularitatea în creștere a jocurilor de noroc sportive ar fi putut, de asemenea, să-i determine pe unii fani ocazionali sau noi să se intereseze de meciul final.

De asemenea, prezența lui Taylor Swift a creat un buzz major pe rețelele de socializare în timpul meciului. Starul pop a călătorit din Japonia  pentru a-l încuraja pe iubitul ei, Travis Kelce, extrema strânsă a echipei Chiefs. Mai multe tweet-uri și postări care încercau să urmărească zborul ei au devenit virale.

Audiența mare indică veniturile potențiale generate pentru CBS prin reclamele de la Super Bowl, estimate la peste 5 milioane de dolari pentru fiecare spot de 30 de secunde. Acest lucru va crește probabil și mai mult prețul publicității pentru Super Bowl din 2025.

Alte știri:  Celebrul regizor iranian Mohammad Rasoulof, condamnat la lovituri de bici și 8 ani de închisoare
Urmărește-ne pe Google News sau Facebook