WhatsApp intenționează să reintroducă politica de confidențialitate actualizată care a declanșat o reacție masivă împotriva aplicației de mesagerie deținută de Facebook.

Compania a declarat că va notifica utilizatorii despre noua politică de confidențialitate „în următoarele săptămâni” și va oferi mai multe informații despre modificări înainte de a le solicita utilizatorilor să accepte noii termeni.

„În următoarele săptămâni, vom afișa un banner în WhatsApp care oferă mai multe informații pe care oamenii le pot citi în ritmul lor”, scrie WhatsApp într-o postare pe blog.

„Am inclus și mai multe informații pentru a încerca să soluționăm problemele pe care le auzim. În cele din urmă, vom începe să le reamintim oamenilor să revizuiască și să accepte aceste actualizări pentru a continua să folosească WhatsApp. ”

Politica de confidențialitate este aceeași cu cea pe care a introdus-o compania în ianuarie, pe care a amânat-o ulterior pe fondul unor nemulțumiri în creștere. Un purtător de cuvânt al WhatsApp a confirmat că utilizatorii vor trebui în cele din urmă să fie de acord cu noile condiții până pe 15 mai, când va intra în vigoare noua politică.

Politica de confidențialitate actualizată se referă la recenta intrare a Facebook pe piața de comerț. Pentru WhatsApp, aceasta a însemnat o extindere a instrumentelor de mesagerie de afaceri ale aplicației și adăugarea de noi funcții de cumpărături în cadrul aplicației. Noii termeni abordează mai explicit rolul pe care îl joacă Facebook în activarea acestor interacțiuni. După cum a subliniat The New York Times luna trecută, acest lucru ar putea duce la interacțiuni cu companiile de pe WhatsApp influențând anunțurile pe care le vedeți pe Facebook.

Dar faptul că WhatsApp a impus modificările utilizatorilor fără avertisment și neîncrederea generală față de Facebook s-a dovedit a fi o rețetă perfectă pentru „dezinformare” și „confuzie” pe scară largă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.